Recenzja książki Marketing Społecznościowy

Od oficjalnej premiery mojej najnowszej książki Marketing społecznościowy” minęło dokładnie 3 miesiące. W międzyczasie książka trafiła na listę bestsellerów wydawnictwa Helion (obecnie zajmuje siedemnastą pozycję). Książka pojawiła się również w Onepress i wielu innych e-księgarniach. „Marketing społecznościowy” trafił również na półki Empiku oraz do uniwersyteckich bibliotek.

W sumie sprzedało się blisko 1300 egzemplarzy i wykresik cały czas rośnie 😉 Dziękuję wszystkim czytelnikom i zapraszam do przeczytania jednej z recenzji, którą znajdziesz na blogu NewCreative.pl.

Fragment recenzji, napisanej przez Artura Smolickiego – NewCreative:

[…] Główną zaletą tej publikacji jest jej rozmach. Znajdziemy w niej bowiem wszystko co potrzebne jest nam do skutecznej i efektywnej działalności w serwisach takich jak Facebook, Twitter czy GoldenLine. Począwszy od bardzo szczegółowych opisów każdego z nich, poprzez narzędzia dzięki którym mamy szansę odnieść sukces, na interesujących przykładach i strategiach działania kończąc.

Jeżeli dodać do tego niesamowicie obszerną bazę ilustracji otrzymujemy produkt, który spełni oczekiwania największych sceptyków. Dlaczego wspominam o ilustracjach? Pierwszy raz bowiem spotykam się z publikacją, dzięki której mogę od razu podczas czytania poczuć to o czym pisze autor, bez konieczności zaglądania do sieci i sprawdzania samodzielnie każdej informacji. Oprócz rzetelnej wiedzy jest to chyba największa zaleta tej książki, którą śmiało uznać można za niezwykły przewodnik po mediach społecznościowych.

Czy zauważyłem więc jakieś wady? Zapewne rozczaruję w tym miejscu niektórych ale.. takowych nie znalazłem. Dla mnie, jako osoby która interesuje się social media na codzień, lektura ta jest kolejnym dowodem na to, że człowiek uczy się całe życie. Mnogość informacji, rzetelne lecz pisane przystępnym językiem opisy, ilustracje dzięki którym na wyciągnięcie ręki możemy poczuć to o czym pisze autor, to wszystko sprawia, że książka ta jest kompletnym źródłem wiedzy, które śmiało mogę polecić każdemu. […]

Źrodło: NewCreative – Artur Smolicki