A tak wygląda z tyłu! – tajniki skutecznej promocji w Social Media (Marketing społecznościowy)

Ludzie korzystają z internetu nie tylko w pracy i domu. Dziś robią to wszędzie i o każdej porze – leżąc w łóżku, odpisują na e-maile, siedząc na ławce w parku, przeglądają repertuar kin; podróżując pociągiem, sprawdzają, co nowego na Facebooku; robiąc zakupy, porównują ceny towarów w innych sklepach. Szybki rozwój internetu sprawia, że codziennie jesteśmy zasypywani setkami informacji, przez co czasem trudno znaleźć tę, której właśnie szukamy. To dlatego coraz mniejszą moc mają tradycyjne media oraz klasyczne formy przekazu.


Twoje działania marketingowe i PR-owe powinny rozwijać się w stronę, w którą ewoluują media, a gorącym tematem na dziś są serwisy społecznościowe. Marketerzy dostrzegają ogromny potencjał tego typu narzędzi, stopniowo przenosząc siły i środki do nowego wirtualnego świata, gdzie treści kreowane są przez samych użytkowników. Jest o co walczyć bo działania reklamowe i PR-owe w portalach społecznościowych są tańsze niż w tradycyjnych środkach przekazu. Właściciwe prowadzone będą także skuteczniejsze niż reklama w gazetach, radiu i telewizji. Trzeba tylko wiedzieć, JAK TO ZROBIĆ!

  • Skorzystaj z możliwości integracji swoich stron z serwisami społecznościowymi.
  • Ucz się na cudzuch błędach – przeczytaj o spektakularnych porażkach i sukcesach marketerów w social media.
  • Poznaj techniki marketingu wirusowego, szeptanego oraz marketingu rekomendacji.
  • Zrób dokładny przegląd portali towarzyskich, multimedialnych i biznesowych pod kątem przydatności reklamowej.
  • Sprawdź, jak dzielić się swoją wiedzą i kreować wizerunek eksperta.

Tylna okładka książki Marketing Społecznościowy – tajniki skutecznej promocji:

Arkadiusz Podlaski od wielu lat specjalizuje się w marketingu internetowym. Doświadczenia zdobywał m.in. jako marketing project manager w wydawnictwie Złote Myśli, specjalista SEO/SEM w grupie serwisów ogłoszeniowych Gratka.pl. Realizował też różne projekty społecznościowe. Współpracował z grupą wydawniczą PolskaPresse, optymalizując serwisy takie jak: PolskaTimes.pl, NaszeMiasto.pl czy Wiadomosci24.pl. Obecnie działa w spółce Gratka Technologie, pracując nad zaawansowanymi projektami marketingowymi. Dzieli się swoją wiedzą również na łamach bloga ArkadiuszPodlaski.pl.