Recenzja książki Marketing Społecznościowy

Od oficjalnej premiery mojej najnowszej książki Marketing społecznościowy” minęło dokładnie 3 miesiące. W międzyczasie książka trafiła na listę bestsellerów wydawnictwa Helion (obecnie zajmuje siedemnastą pozycję). Książka pojawiła się również w Onepress i wielu innych e-księgarniach. „Marketing społecznościowy” trafił również na półki Empiku oraz do uniwersyteckich bibliotek.

W sumie sprzedało się blisko 1300 egzemplarzy i wykresik cały czas rośnie 😉 Dziękuję wszystkim czytelnikom i zapraszam do przeczytania jednej z recenzji, którą znajdziesz na blogu NewCreative.pl.

Fragment recenzji, napisanej przez Artura Smolickiego – NewCreative:

[…] Główną zaletą tej publikacji jest jej rozmach. Znajdziemy w niej bowiem wszystko co potrzebne jest nam do skutecznej i efektywnej działalności w serwisach takich jak Facebook, Twitter czy GoldenLine. Począwszy od bardzo szczegółowych opisów każdego z nich, poprzez narzędzia dzięki którym mamy szansę odnieść sukces, na interesujących przykładach i strategiach działania kończąc.

Jeżeli dodać do tego niesamowicie obszerną bazę ilustracji otrzymujemy produkt, który spełni oczekiwania największych sceptyków. Dlaczego wspominam o ilustracjach? Pierwszy raz bowiem spotykam się z publikacją, dzięki której mogę od razu podczas czytania poczuć to o czym pisze autor, bez konieczności zaglądania do sieci i sprawdzania samodzielnie każdej informacji. Oprócz rzetelnej wiedzy jest to chyba największa zaleta tej książki, którą śmiało uznać można za niezwykły przewodnik po mediach społecznościowych.

Czy zauważyłem więc jakieś wady? Zapewne rozczaruję w tym miejscu niektórych ale.. takowych nie znalazłem. Dla mnie, jako osoby która interesuje się social media na codzień, lektura ta jest kolejnym dowodem na to, że człowiek uczy się całe życie. Mnogość informacji, rzetelne lecz pisane przystępnym językiem opisy, ilustracje dzięki którym na wyciągnięcie ręki możemy poczuć to o czym pisze autor, to wszystko sprawia, że książka ta jest kompletnym źródłem wiedzy, które śmiało mogę polecić każdemu. […]

Źrodło: NewCreative – Artur Smolicki

Arkadiusz Podlaski

Certyfikowany specjalista Google. Pomaga przedsiębiorcom oraz firmom rozwijać biznes w internecie. Swoje doświadczenia zdobywał między innymi w firmach takich jak LPP, Polska Press czy Gratka Technologie.

Zobacz wszystkie posty

3 komentarze

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

  • Jak jest w empiku to wpadne tam w tygodniu i poszukam. Ostatnia moje lekturka z tego sklepu to Vademecum PHP i MySQL 1.000 stron. 2 miesiace poprzednich wakacji mi zajelo przyswajanie tej nieslychanie cennej wiedzy wiedzy ;o)

    Podejrzewam, ze czytanie Marketingu Spolecznosciowego bedzie zdecydowanie latwiejsze i przyjemniejsze w odbiorze

    • Hehe 🙂 Zapewniam Cię, że „Marketing społecznościowy” nie zajmie Ci całych wakacji. Raczej lektura na weekend + potem wdrażanie wiedzy w życie 🙂

      PS. Ja te Vademecum PHP MySQL od dawna mam na swojej półce 🙂 Zdaje się, że jeszcze w liceum ją zacząłem czytać. Łyknąłem trochę podstaw, ale na trudniejszych rzeczach się wykładałem. Dlatego generalnie nie ciągnąłem tematu. Podstawy mi wystarczą 😉

  • Dziękuję bardzo za aż tak wielkie wyróżnienie 🙂

    „Marketing Społecznościowy” przeczytałem w jedno popołudnie, mimo że podchodziłem z nastawieniem, że nic nowego się nie dowiem. Spotkało mnie jednak miłe zaskoczenie, kiedy czytając książkę czuje się, że nie jest to kolejny kurs pisany byle coś napisać, tylko rzetelna wiedza która w wielu wątkach wyczerpuje temat zupełnie. Czytam Twój blog od dość dawna, więc nie zaskoczyła mnie dokładność w szczegółach.

    Zostaje mi teraz zapoznać się z pozostałymi publikacjami 🙂

    Artur Smolicki
    http://www.blog.newcreative.pl

Arkadiusz Podlaski

Certyfikowany specjalista Google. Pomaga przedsiębiorcom oraz firmom rozwijać biznes w internecie. Swoje doświadczenia zdobywał między innymi w firmach takich jak LPP, Polska Press czy Gratka Technologie.