Nowy Złoty Program Partnerski – by z sukcesem zarabiać jeszcze więcej

W moim ulubionym programie partnerskim – mowa oczywiście o Złotych Myślach – zaszły długo oczekiwane zmiany. Właśnie pojawił się nowy panel partnerski:

Przy pierwszym zetknięciu można stwierdzić, że panel ostro zamula. Okładki się długo wczytują, trzeba kilka razy klikać, żeby przejść na inne zakładki. Myślę, że to jednak problemy przejściowe. W tym pierwszym tygodniu będą trwały testy nowego panelu i będą poprawiane wszystkie błędy, jeśli tak owe wystąpią. Ja na razie poważniejszych uchybień nie stwierdziłem.

Jeśli chodzi o usability nowego panelu, to jestem miło zaskoczony. Wszystko wygląda bardzo przejrzyście i mamy w prawym boksie dokładne informacje ile zarobiliśmy w ostatnim tygodniu oraz ile zgromadziliśmy pieniędzy do wypłaty.

Od 1 marca 2010 roku zaszła też zmiana na stanowisku maganera Złtoego Programu Partnerskiego. Anetę Styńską zastąpiła Karolina Sztenc. Aneta zajmowała się długo programem partnerskim, bo aż 5,5 roku. Jestem pewien, że Karolina godnie zastąpi Anetę i przyczyni się do rozwoju tego PP.

Zmiany jak najbardziej na plus. Miejmy nadzieję, że obędzie się bez większych problemów technicznych i wszystko będzie poprawnie działać 🙂

Arkadiusz Podlaski

Certyfikowany specjalista Google. Pomaga przedsiębiorcom oraz firmom rozwijać biznes w internecie. Swoje doświadczenia zdobywał między innymi w firmach takich jak LPP, Polska Press czy Gratka Technologie.

Zobacz wszystkie posty

2 komentarze

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

  • Cieszę się, że zmiany zostały dobrze przyjęte.

    Oczywiście jak przy każdym nowym projekcie nie da się uniknąć błędów dlatego postanowiliśmy w końcu uruchomić panel dla użytkowników aby uzyskać realny feedback oraz informacje co jest najbardziej pożądane do zmiany/wprowadzenia.

    Każda uwaga (tym bardziej krytyczna) zostanie oczywiście wzięta „pod lupę” o ile tylko będzie kontruktywna, a nie wyrażała codzienną frustrację wielu ludzi, która ujście znalazła w osobach odpowiedzialnych za ZPP bo są daleko i nie mogą „oddać” 🙂

    W planach na przyszłość jeszcze dużo zmian i nowych funkcji, które będą stopniowo wdrażane właśnie opierając się na potrzebach i odczuciach naszych partnerów.

    Podsumowując to miło usłyszeć, że komuś nowy panel przypadł do gustu i praca w niego włożona (a było jej naprawdę bardzo dużo) został doceniona 🙂

  • Juz z offu piszę, że panel powinien się dobrze prezyjąc, ponieważ każda modyfikacja, dodanie nowej funkcji czy usunięcie starego elementu były dopracowywane pod kątem Partnera i jego potrzeb. Takie podejście powinno sprawić, że panel wzbudzac będzie miłość od pierwszego wejrzenia i uzależni Partnera do częstego zaglądania do niego 🙂

Arkadiusz Podlaski

Certyfikowany specjalista Google. Pomaga przedsiębiorcom oraz firmom rozwijać biznes w internecie. Swoje doświadczenia zdobywał między innymi w firmach takich jak LPP, Polska Press czy Gratka Technologie.