Od lat szukałem sposobu na uniwersalne i szybkie tworzenie ofert sprzedażowych. Okazało się, że istnieją pewne schematy i proste metody ich tworzenia. Jednym z najważniejszych elementów tworzenia takiej oferty jest wybór odpowiednich nagłówków, które przykują uwagę Twoich klientów.
Chciałbym Ci polecić publikację Łukasza Kamiennika, którą ostatnio przeczytałem. Dotyczy ona copywritingu, a dokładniej najsilniejszych nagłówków reklamowych w historii pisarstwa. Znajdziesz w niej znakomitą kolekcję nagłówków, które będziesz mógł wykorzystywać zawsze, gdy będą Ci potrzebne. Wielokrotnie korzystam właśnie z takich schematów, ponieważ wiem, że są skuteczne i przyniosą mi określony rezultat. Gotowe szablony zawarte w tej publikacji, możesz wykorzystać bez żadnych problemów praktycznie w każdym biznesie. Bez względu czy sprzedajesz tylko skarpetki czy zaawansowane produkty biznesowe…
Dodaj komentarz