Programy partnerskie – zostałem najlepszym partnerem w Interkursach

O platformie Interkursy pisałem już na początku grudnia ubiegłego roku. Okrzyknąłem ją wówczas mianem GENIALNEJ i jak widać wszystko co zakładałem się mniej więcej sprawdza. Interkursy stały się znakomitym systemem e-biznesowym, który przynosi zyski autorom i partnerom, zaś uczestnikom dostarcza praktycznej wiedzy.

Miło mi jest poinformować, że trafiłem na pierwsze miejsce najlepszych partnerów. Jest to mój pierwszy tego typu wyczyn, jeśli chodzi o Interkursy. Mam nadzieję, że będę utrzymywał się w czołówce już na stałe 🙂

Jest to też potwierdzenie, że platforma Interkursy świetnie się sprawdza jeśli chodzi o program partnerski. Osoby, które nie mają swoich produktów mogą zarabiać na cudzych produktach, które bardzo często mają wysokie prowizje – czasami powyżej 50%. Przy drogich kursach, np. z hipnozy można zarobić jednorazowo ponad 200 zł. To całkiem przyzwoita prowizja, jeśli przyjąć że produkt rzeczywiście jest wartościowy i dobrze się sprzedaje.

Zachęcam Cię do wzięcia udziału w programie partnerskim Interkursy. Wyrasta on na jeden z lepszych w Polsce. Kto wie, być może niedługo będzie on najlepszym programem partnerskim jeśli chodzi o wysokość zarobków partnerów. Czas pokaże…

Arkadiusz Podlaski

Certyfikowany specjalista Google. Pomaga przedsiębiorcom oraz firmom rozwijać biznes w internecie. Swoje doświadczenia zdobywał między innymi w firmach takich jak LPP, Polska Press czy Gratka Technologie.

Zobacz wszystkie posty

14 komentarzy

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

  • Gratuluję pierwszej pozycji!

    Wkrótce dodam na Interkursach 2 moje kursy. Mam nadzieję, że ich sprzedaż pozytywnie mnie zaskoczy 🙂

  • Dzięki. Ja wrzuciłem już na Interkursy kilka swoich produktów. Cudów nie ma, ale co jakiś czas ktoś kupuje 😉

  • Najwięcej to chyba tam schodzi obecnie facebookowych po ok 200szt. przy 20zł powiedzmy na czysto 2500-3000zł. Szału nie ma ale zawsze dodatkowe źródło reklamy i dochodu.

  • No Mirek Skwarek króluje w tym temacie na Interkursach 🙂 Trzeba też pamiętać, że taka sprzedaż została osiągnięta dzięki aktywnej promocji kursów przez autora. Same Interkursy nie wygenerują tak dużej sprzedaży, chyba że uda Ci się samemu wypromować kurs bądź włączyć w to aktywnych i skutecznych partnerów.

  • Gratuluje pozycji chociaż wiem że post jest stary 🙂 Co do samych interkursów to Paweł Danielewski stawia na prostote i to się sprawdzi na dłuższą metę i w interkursach i w benefiterze. Bo może i kilku „mega guru” będzie używać bardziej rozbudowanych getresponse czy fump ale 90% pójdzie za ceną i łatwą obsługa.

  • Dzięki 🙂 W międzyczasie ktoś mnie już zepchnął z pierwszej pozycji, ale cały czas trzymam się wysoko 😉

    Co do narzędzi od Pawła Danielewskiego – rzeczywiście są bardzo przyjazne i w przystępnych cenach. Interkursy śmiało rywalizują z Ekademią i są otwarte również na osoby prywatne (w ekademii nie można wystawić kursu nie posiadając działalności gospodarczej).

    Akurat w przypadku Fumpa się nie zgodzę i uważam że Fump to lepsza inwestycja, ale to oczywiście zależy od potrzeb 😉 Benefiter z pewnością jest prostszy w obsłudze – tego odmówić nie mogę. Wiem natomiast, że w Fumpie 2.0 również pracują nad jego prostotą, więc liczę że ostateczny efekt będzie imponujący 🙂

  • Ja dodałem poradnik na interkursach i byłem zadowolony do czasu awarii serwera. Wcześniej poradnik sprzedawał się każdego dnia. Po awarii nie zgadzają się statystyki i prowizje chociaż Paweł zapewniał, że wszystko wróci do normy.

    Połowa moich prowizji większości poradników przepadła. w statystykach kompletny bałagan, nic się nie zgadza. Sprzedaż siadła, a poradnik pnie się w górę na liście bestselerów. Wygląda to tak jakby poradnik się sprzedawał, a ja nie otrzymywałbym prowizji. w statystykach mam połowę więcej kursantów niż faktycznie naliczonych prowizji.

    Przykre jest to, że Paweł unika kontaktu i nie odpowiada na e-maile. Nie jest to profesjonalne podejście do obsługi klienta. Zaczynam tracić zaufanie do właściciela serwisu.

    Czy wam po awarii wszystko wróciło do normy i się zgadza?

    • Eryku, bez jaj. W mailu napisałeś, że się nie zgadza prowizja. Chwilę później, że jest ok ponieważ źle spojrzałeś natomiast korekty w swoim komentarzu tutaj nie zrobiłeś. „Przepraszam. żerknąłem na konto partnerskie. Wszystko jest ok.”

  • Gratulacje 🙂
    Co do samego programu to faktycznie źle się dzieje. Od kilku miesięcy nie mogę się uprosić o naprawienie czegoś co nie działa u mnie a działa u innych. Brak reakcji na maile… 🙁

  • A ja zrezygnowałem 3 miesiące temu z tej platformy i do dzisiaj nie mogę odzyskać swojej zapłaty za sprzedaż. I co mam myśleć o Pawle Danielewskim, który odpisał mi po dłuższym czasie, że jeszcze nie wdrożył odpowiedniej procedury? Wysłania paru złotych i faktury? Sami oceńcie czy warto…

    • Eryk, Rachman, Leszek. Przykro mi, że macie takie odczucia. Niestety Interkursy nie są już małym serwisem w którym każda zmiana wprowadzana jest od ręki. Mamy blisko 20.000 Użytkowników, w tym 3.000 Partnerów więc obowiązują procedury i zasady.

      Faktycznie, awaria miała miejsce około lipca 2012 roku. Pracowałem dzień i noc aby odzyskać dane co się udało w 98%. Pozostałe 2% czyli dokładnie transakcje były odtwarzane ręcznie. Każdy z partnerów otrzymał prośbę aby skontaktował się jeśli prowizje się nie zgadzają. Salda były poprawiane wtedy od ręki.

      Leszku Twoja sytuacja również była wyjątkowa. Często mamy prośby o wypłaty poniżej progu 200 zł, niestety ale nie będą one realizowane. Zamknięcie konta + wypłata środków była procedurą niestandardową aczkolwiek udało się ją wdrożyć i wykonać Tobie przelew (o czym niestety już nie wspomniałeś).

      Rachman. Twój przypadek jest kolejnym niestandardowym. Zazwyczaj jeśli u każdego dana funkcja działa a u Ciebie nie oznaczać to może (ale nie musi) błąd po stronie komputera. Nie pamiętam już w tej chwili w czym tkwił dokładnie problem jakkolwiek jeśli byłby krytyczny względem funkcjonowania serwisu i do działu wsparcia przesłano by więcej zgłoszeń potwierdzających dany błąd z pewnością byłby usunięty w trybie przyspieszonym.

      Reasumując. Interkursy są coraz większym portalem, zbliżamy się powoli do pierwszego miliona obrotu, ponad 3 i pół roku obsługujemy klientów na rynku kursów i szkoleń online. Systematycznie wdrażane są inwestycje w nowe serwery także wszystko zmierza ku dobremu.

      Dochodzimy do momentu w którym otwarta zostanie możliwość wprowadzenia inwestora zatem szykują się w tym roku spore zmiany.

  • Hmmm a miałem nadzieję że mój przypadek jest wyjątkiem 🙁 Trzeba będzie też olać Daniela skoro tak postępuje i powypisywać się z jego list. Myślałem że to solidniejszy gość…

  • Rachman. Twój przypadek jest kolejnym niestandardowym. Zazwyczaj jeśli u każdego dana funkcja działa a u Ciebie nie oznaczać to może (ale nie musi) błąd po stronie komputera. Nie pamiętam już w tej chwili w czym tkwił dokładnie problem jakkolwiek jeśli byłby krytyczny względem funkcjonowania serwisu i do działu wsparcia przesłano by więcej zgłoszeń potwierdzających dany błąd z pewnością byłby usunięty w trybie przyspieszonym.

    Nie wiem czy u każdego działało, nie namierzałem stron ze skryptem interkursów 😉 U kogoś widziałem 1 tematyczne kursy więc działało na oko. Konkretnie chodziło o tworzenie: Widget prezentujący bestsellery który u mnie po wybraniu 1 kategorii zamiast „z każdej” nie wyświetlał nic. Ani w podglądzie podczas tworzenia widgetu, ani po zamieszczeniu go na stronie.

    To było dość dawno i ostatnio tego nie testowałem, ale teraz widzę również w podglądzie nie pokazuje danych kursów po wybraniu kategorii lecz: „Nie znaleziono aktywnych produktów. Zapraszamy na stronę główną.” (jakąkolwiek bym nie wybrał). Jeśli to nie działa to wyłącznie po stronie serwera/skryptu. Mój komp nie może wpływać na to co wyświetla a czego nie to narzędzie. Także oczekiwałem jedynie wyjaśnienia lub naprawy usterki, nie dostałem nawet spływki tylko olewkę hmmm

    jeśli byłby krytyczny względem funkcjonowania serwisu
    Krytyczne to nie było ale jednak ułatwiłoby mi dobieranie tematycznie kursów do stron co zwiększałoby moje ewentualne i Twoje zarobki. Nie wszędzie da się xml wdrożyć. Może super sprzedawcą nie jestem ale błąd to błąd i prędzej czy później powinien zostać wyeliminowany.

    Niestety strasznie irytujące jest oczekiwanie na odpowiedź Pawle, sam przyznasz… Nie oczekiwałem jej „na dziś” jak to się mówi. Jestem naprawdę cierpliwym człowiekiem ale gdy mija kolejny tydzień, piszesz kolejny raz bo nie wiesz czy może nie dotarł jednak mail, znów czekasz… bez skutku…

    Za 1 razem otrzymałem odpowiedź to wiedziałem, że info dotarło i nawet jak nie da się naprawić to trudno. Czekałem na info. Po dłuższym czasie się przypomniałem a tu cisza… piszę znów, cisza. Długo to trwało, pół roku? nie wiem, już zapomniałem o tym. Mniejsza o to.

    Brak informacji to najgorsza informacja. Wolałbym przeczytać: sory nie umiemy naprawić/nie kumamy o co ci chodzi 🙂 wyluzuj stary to nie działa u nikogo więc zapomnij 😉

    Ale spoko, grunt że choć tutaj w końcu odpisałeś 🙂

    Jak możesz zerknij czy to u innych działa a jak tak to dlaczego u mnie nie i tyle.

    zbliżamy się powoli do pierwszego miliona obrotu
    pogratulować 🙂

  • Dzisiaj Paweł Danielewski na swoim FB pokazuje coraz to nowe fotki z USA. Szkoda tylko, że w międzyczasie zmienil próg wypłaty z 200 na 400 zł – no bo przecież zakładajac, że tylko 200 osobom trzeba by wypłacic po 200 zł to ma się 40 000 darmowego kredytu, potem może podwyzszy sie do 600 a może 1000 – a co tam!!!

    Co mi zrobią? Przecież to ja decyduję, regulamin to pestka!

    A brak komunikacji? Przecież różnice czasowe, infolinia emailowa – fikcja.

    Kiedyś mozna jeszcze bylo napisac priva na FB jednak cóż prostszego niz wylączenie delikwentowi takiej opcji – co mi więcej będzie zawracał glowę.

Arkadiusz Podlaski

Certyfikowany specjalista Google. Pomaga przedsiębiorcom oraz firmom rozwijać biznes w internecie. Swoje doświadczenia zdobywał między innymi w firmach takich jak LPP, Polska Press czy Gratka Technologie.