Opinia Zbyszka Musielaka na temat książki „Pierwsze miejsce w wyszukiwarkach”

Niedawno został wysłany mailing promocyjny do książki „Pierwsza pozycja w wyszukiwarkach”, w którym Zbyszek Musielak wyraził swoją opinię o książce.

Pozwolę sobie zacytować mailing Zbyszka:

Witaj Drogi Czytelniku!

Jeżeli masz własną stronę internetową lub po prostu zarabiasz w Internecie, to trzy minuty, które poświęcisz na przeczytanie tego maila będą prawdopodobnie początkiem jednej z bardziej dochodowych inwestycji w Twojej internetowej działalności.

Chcesz dowiedzieć się, jak sprawić, aby Twoją stronę internetową odwiedzało 10 razy więcej osób niż dotychczas?
Zobacz szczegóły >>

Zanim jednak ujawnię Ci sekret internetowych milionerów, pozwól, że przeniosę Cię w czasie i opowiem Ci o pewnym spotkaniu, w którym miałem przyjemność uczestniczyć. Spotkanie to pod względem przygotowania i organizacji do dzisiejszego dnia jest dla mnie niedoścignionym wzorem.

Wszystko działało jak w szwajcarskim zegarku. Wyposażenie sali powalało najmniejszymi detalami, stoły uginały się pod ciężarem jedzenia. Pomyślałem sobie wtedy, że organizatorzy spotkania muszą być naprawdę szczęśliwymi ludźmi.

Jak myślisz, co stało się 5 minut po zakończeniu spotkania?

Główny organizator zerwał z siebie krawat, usiadł na schodach i… prawie się rozpłakał. Spotkanie okazało się totalną klapą, a wszystko to za sprawą jednego elementu… przyszły tylko 3 osoby.

Gdy czytałem książkę Arka Podlaskiego „Pierwsze miejsce w wyszukiwarkach”, przypomniałem sobie opisaną wcześniej sytuację. I wiesz co?

Zrozumiałem, że największą zaletą tej książki jest to, że pokazuje ona, jak zdobyć największe złoto Internetu: zwiększoną liczbę odwiedzających, od których zależy sukces tego, co robisz w Sieci.

Mam świadomość, że nie brzmi to porywająco, ale przecież nie chodzi tu o brzmienie czy oczarowanie Ciebie. Tutaj chodzi o…

Sztukę uwodzenia wyszukiwarek
czyli, nawet dziesięciokrotne zwiększenie ruchu na Twojej stronie internetowej.

Przestań się oszukiwać. Co z tego, że Twoja strona lub sklep internetowy spełniają wszystkie standardy dotyczące funkcjonalności, grafiki i dynamiki, jeżeli nie ma tam tłumów odwiedzających?

Jeżeli nauczysz się skutecznej sztuki uwodzenia wyszukiwarek, nagrodą będzie najbardziej wartościowy klient w Internecie: Osoba, która szuka tego, co masz jej do zaoferowania i ma przygotowany plik banknotów, którymi wynagrodzi Twoją pracę (jeśli zajmujesz się zarabianiem w Internecie).

Dlatego jestem szczęśliwy, że mogę zaproponować Ci tak wartościową pozycję, której prawdopodobnie nie wypuścisz z rąk, dopóki Twoi znajomi nie przyjdą z szampanem, mówiąc: Gratulacje, jesteś na pierwszym miejscu w wyszukiwarkach.

To publikacja szczególnie dla tych osób, które działają w Internecie i chcą nabrać rozpędu. Dla tych, którzy słyszeli o pozycjonowaniu w wyszukiwarkach, SEO, ale wydawało im się to czarną magią i czymś zbyt skomplikowanym.

Wejdź tutaj, a poznasz praktyczne przepisy na realne zwiększenie ilości osób odwiedzających Twoją stronę w Polsce, Europie, Świecie lub nawet Galaktyce (o ile mają tam Google).

Pozdrawiam,
Zbyszek Musielak

PS Zapomniałem powiedzieć Ci, że mieliśmy wielki problem z wyceną tej książki. Zawiera ona ponad 200 stron praktycznych porad nt. pozycjonowania, a po jej przeczytaniu już w pierwszym tygodniu zwróci Ci się zainwestowana suma (biorąc pod uwagę stawki firm zajmujących się pozycjonowaniem i zakładając, że zajmujesz się zarabianiem w Internecie). Na początku myśleliśmy o 47 złotych, ale w ostatniej chwili postanowiliśmy, że kolejny raz bardzo Cię zaskoczymy, a zresztą zobacz tutaj >>

Arkadiusz Podlaski

Certyfikowany specjalista Google. Pomaga przedsiębiorcom oraz firmom rozwijać biznes w internecie. Swoje doświadczenia zdobywał między innymi w firmach takich jak LPP, Polska Press czy Gratka Technologie.

Zobacz wszystkie posty

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Arkadiusz Podlaski

Certyfikowany specjalista Google. Pomaga przedsiębiorcom oraz firmom rozwijać biznes w internecie. Swoje doświadczenia zdobywał między innymi w firmach takich jak LPP, Polska Press czy Gratka Technologie.