Nie mam pomysłu na książkę (jak napisać książkę)

Wiele osób chce napisać książkę, ale nie ma na nią pomysłu. Nie wie jak zacząć i jak za to wszystko się zabrać. W tej książce dam Ci narzędzia, które pozwolą Ci odpowiednio i płynnie przejść cały proces od początku do końca. Jeśli w tej chwili nie masz żadnych pomysłów, to jestem przekonany, że po skończeniu czytania tej książki, będziesz miał ich bardzo dużo.

Niektórzy mają też problem z tym, że mają zbyt wiele pomysłów. Im więcej masz pomysłów, tym lepiej. Będziesz miał z czego wybierać. Pamiętaj jednak, aby nie brać się za zbyt wiele projektów naraz, ponieważ możesz żadnego nie ukończyć. Często dzieje się tak, że ktoś prowadzi 10 projektów naraz i ma je wszystkie skończone w 20-30%.

Co z tego, skoro nie ma żadnego skończonego produktu. Nic na tym nie zarobi, bo to właśnie prowadzenie projektu od początku do końca jest tak istotne. Musisz wybrać najważniejszy dla Ciebie temat i w całości poświęcić się pisaniu. Skupienie jest kluczem do sukcesu.

==> Jak napisać książkę? <==

Arkadiusz Podlaski

Certyfikowany specjalista Google. Pomaga przedsiębiorcom oraz firmom rozwijać biznes w internecie. Swoje doświadczenia zdobywał między innymi w firmach takich jak LPP, Polska Press czy Gratka Technologie.

Zobacz wszystkie posty

2 komentarze

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

  • Swiete slowa tez mialem ten problem swego czasu. Chcialem sie zajac na powaznie Internet Marketingiem, Webdesignem, Webdevelopmentem. Niestety szybko okazalo, ze jest zadanie nie realne na jednego czlowieka, a doba to za malo.

    Postanowilem skupic sie na marce w stu procenatch My mobile, a inne umiejetnosci rozwijac hobbystycznie… Powazne prowadzenie jednego serwisu to naprawde nawal pracy, ale pasja potrafi to wszystko skutecznie napedzac ;o)

  • No niestety, jak zwykło się mówić „Jak coś jest do wszystkiego, to jest do niczego”. Parafrazując to możemy powiedzieć „Jak bierzemy się za wszystko, to nie wyjdzie nam nic”.

    Twój serwis i Ty Kamil jesteś świetnym przykładem, że skupienie się na jednym projekcie przynosi określone profity. Pasja przy tym wszystkim jest bardzo ważna, bo pozwala przetrwać okresy zniechęcenia. Dodatkowo dzięki pasji możemy poświęcić projektowi znacznie więcej czasu i zainwestować więcej pieniędzy, a to pozwala nam odstawić konkurencję daleko w tyle 😉

Arkadiusz Podlaski

Certyfikowany specjalista Google. Pomaga przedsiębiorcom oraz firmom rozwijać biznes w internecie. Swoje doświadczenia zdobywał między innymi w firmach takich jak LPP, Polska Press czy Gratka Technologie.