„Marketing społecznościowy” dostępny również jako ebook (PDF, ePub, Mobi)

Korzystając z okazji, chciałbym podziękować wszystkim czytelnikom mojej ostatniej książki – „Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w Social Media”. Opinie, które od Was otrzymuję są dla mnie świetną motywacją do dalszej, ciężkiej pracy. Kilka dni temu rozpocząłem pracę nad kolejną książką, która z pewnością namiesza na rynku SEO, ale o tym jeszcze napiszę wkrótce.

Dzisiaj chciałem skupić się na informacji, że pojawiła się właśnie w sprzedaży (Helion, Onepress) wersja elektroniczna mojej książki „Marketing społecznościowy”. Warto zwrócić uwagę na to, że ebook jest zabezpieczony tylko znakiem wodnym, co znacznie ułatwia jego odczyt na przeróżnych nośnikach. Do otwarcia tego ebooka wystarczy Ci dowolny czytnik obsługujący dany format książki. Formaty, w jakich dostępna jest ta publikacja to PDF, ePub oraz Mobi.

Znak wodny jest zabezpieczeniem, które nie wiąże książki z konkretnym urządzeniem co w praktyce oznacza, że bez problemu możesz z niej korzystać na dowolnym czytniku wspierającym dany format eBooka. Innymi słowy eBooka ze znakiem wodnym otwierasz tak samo jak plik bez tego elementu.

Przypomnę, że wersja drukowana książki kosztuje 34,90 zł. Na wersji elektronicznej można zaoszczędzić 7 zł (aktualna cena to 27,90 zł). Jeśli nie miałeś okazji zapoznać się jeszcze z tą publikacją, zapraszam tutaj.

Arkadiusz Podlaski

Certyfikowany specjalista Google. Pomaga przedsiębiorcom oraz firmom rozwijać biznes w internecie. Swoje doświadczenia zdobywał między innymi w firmach takich jak LPP, Polska Press czy Gratka Technologie.

Zobacz wszystkie posty

3 komentarze

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

  • Marketing społecznościowy na dzień dzisiejszy dla mnie jest najważniejszy. Nie ma nic bardziej „doładowującego” strone w wynikach jak FB i tego typu serwisy

  • Bardzo ciekawie się zapowiada. Właśnie kupiłem elektroniczną wersję. Z pewnością wykorzystam ją do pracy licencjackiej.

Arkadiusz Podlaski

Certyfikowany specjalista Google. Pomaga przedsiębiorcom oraz firmom rozwijać biznes w internecie. Swoje doświadczenia zdobywał między innymi w firmach takich jak LPP, Polska Press czy Gratka Technologie.