Instagram Marketing Dla Firm – Jak Skutecznie Działać Na Instagramie?

Instagram z każdym miesiącem zdobywa sobie popularność wśród nowych użytkowników. Dlatego też obecnie stanowi on jeden z częściej wymienianych, doskonałych sposobów reklamy w Internecie. Do niedawna znany jako miejsce, gdzie użytkownicy jedynie chwalili się swoimi zdjęciami. Dzisiaj stanowi miejsce, w którym zarówno użytkownicy jak i firmy komunikują się ze sobą oraz poszukują wielu ciekawych informacji dla siebie. Odpowiednio prowadzone działania na tym portalu mogą dać bardo dobre efekty reklamowe.

instagram-logo

Instagram marketing to przede wszystkim aktywność, nie można więc o niej zapominać podczas prowadzonych tam działań reklamowych. Bardzo popularne „Call to action” niejako zmuszają użytkowników do reakcji na pokazane im treści. Kliknięcie nie zajmuje im wiele czasu, jednak na pewno pomaga w tym, aby wizerunek produktu czy marki pozostał w ich pamięci. Podstawą jednak z pewnością jest przede wszystkim dobrze prowadzony profil. Tutaj warto sięgnąć po odpowiednie oprogramowanie (np. hootsuite), które znacząco uprości i zautomatyzuje wykonywanie wszelkich działań. W opisie profilu można podać link do strony, co spowoduje jej zwiększającą się popularność.

Niemalże nieodłączną częścią, jak chodzi o Instagram marketing są tagi (tzw. hashtagi). Odpowiednio dobrane hashtagi, użyte w opisie zdjęć czy filmów z pewnością sprawią, że znacznie więcej osób zobaczy daną treść. Można znaleźć także miejsca, w których podane są najczęściej stosowane i najpopularniejsze hashtagi na Instagramie. Poza tym dużą popularnością cieszą się także ciekawie opracowane konkursy, które wywołują zainteresowanie bardzo dużej grupy osób.

Zaletą Instagrama jest także bardzo duża łatwość umieszczania treści zarówno na własnej stronie, ja też na innych portalach społecznościowych. To na pewno znacznie przyspiesza cały proces, tym samym usprawniając skuteczne reklamowanie. Bardzo wielu użytkowników chwali sobie również to, że mogą komunikować się z firmą nie tylko na Facebooku, ale za pomocą Instagrama. Okazuje się, iż z każdym rokiem przybywa firm, które uważają prowadzony na kanałach takich jak Instagram marketing za obowiązkowy element kampanii reklamowej.

Arkadiusz Podlaski

Certyfikowany specjalista Google. Pomaga przedsiębiorcom oraz firmom rozwijać biznes w internecie. Swoje doświadczenia zdobywał między innymi w firmach takich jak LPP, Polska Press czy Gratka Technologie.

Zobacz wszystkie posty

1 komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Arkadiusz Podlaski

Certyfikowany specjalista Google. Pomaga przedsiębiorcom oraz firmom rozwijać biznes w internecie. Swoje doświadczenia zdobywał między innymi w firmach takich jak LPP, Polska Press czy Gratka Technologie.