Youtube Keyword Tool – sprawdzamy popularność słów kluczowych w serwisie Youtube

Myślę, że narzędzia Google Keyword Tool nie muszę Ci przedstawiać. Wielokrotnie pisałem o tym na blogu lub chociażby w swojej książce Pierwsze miejsce w wyszukiwarkach. Od jakiegoś czasu Google udostępnia również inne podobne narzędzie, które pozwala sprawdzać poziom wyszukiwań określonych fraz, w popularnym serwisie YouTube.

Narzędzie pozwala szybko rozeznać się, jakie tematy są popularne na YouTube. Oczywiście podobnie jak w przypadku pierwszego narzędzia – Google Keyword Tool – narzędzie zostało stworzone na potrzeby adwordsa. Przyda się zatem ono przede wszystkim użytkownikom, którzy planują kampanię w serwisie YouTube.

Można je wykorzystać jednak również nieco inaczej do swoich potrzeb. Jeśli chcesz zrobić karierę na YouTube, możesz sprawdzić jakie tematy mają wzięcie i które frazy są najczęściej wyszukiwane. Dzięki temu łatwo znajdziesz niszę w danej dziedzinie. Możesz świetnie się wypromować, tworząc proste filmy na YouTube. Nie wiem czym konkretnie się zajmujesz, ale tak jak wszyscy – coś sprzedajesz. A jak sprzedajesz to potrzebna Ci jest promocja. Jednym z kanałów takiej promocji może być właśnie serwis YouTube. Niestety w Youtube Keyword Tool można sprawdzić znacznie mniejszą ilość fraz niż w tradycyjnym Google Keyword Tool.

Użyj narzędzia propozycji słów kluczowych, aby uzyskać propozycje dotyczące nowych słów kluczowych. Wybierz opcję poniżej, aby wprowadzić kilka opisowych słów lub wyrażeń bądź wpisz identyfikator filmu wideo w YouTube (lub adres URL strony odtwarzania filmu).

Skorzystaj z narzędzia Youtube Keyword Tool:
https://ads.youtube.com/keyword_tool

Arkadiusz Podlaski

Certyfikowany specjalista Google. Pomaga przedsiębiorcom oraz firmom rozwijać biznes w internecie. Swoje doświadczenia zdobywał między innymi w firmach takich jak LPP, Polska Press czy Gratka Technologie.

Zobacz wszystkie posty

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Arkadiusz Podlaski

Certyfikowany specjalista Google. Pomaga przedsiębiorcom oraz firmom rozwijać biznes w internecie. Swoje doświadczenia zdobywał między innymi w firmach takich jak LPP, Polska Press czy Gratka Technologie.