Test Searchmetrics | Recenzja Opinie

Być może nie raz zastanawiałeś się jak podnieść pozycję swojej strony w Google. Jednym z podstawowych czynności jest wykonanie audytu strony. Aby się jednak do tego zabrać, przydałoby się solidne narzędzie, które pozwoli nam dokładnie sprawdzić aktualny stan witryny w wyszukiwarkach i serwisach społecznościowych. Po wstępnej analizie można przejść do bardziej skomplikowanych rzeczy jak: analiza konkurencji, analiza fraz kluczowych, wyznaczenie fraz z potencjałem, strategia seo itd.

We wszystkich tych etapach pomoże nam narzędzie Searchmetrics.com. Jest to jedno z bardziej zaawansowanych na rynku narzędzi, które używane jest w bardzo wielu krajach – również w Polsce. Alternatywą dla tego produktu jest np. polski SemStorm, o którym też zostanie wkrótce nakręcony materiał video. Dzięki temu będziesz mógł „od środka” przejść przez kolejne funkcjonalności, by na samym końcu wykonać audyt seo, dzięki któremu zwiększysz ruch z Google.

Searchmetrics możesz kojarzyć między innymi z Search Ranking Factors. Jest to coroczny raport, który dostarcza wiedzy na temat najważniejszych czynników rankingu Google.

Blog Searchmetrics:
http://blog.searchmetrics.com/

Search Ranking Factors:
http://www.searchmetrics.com/knowledge-base/ranking-factors/

Cena narzędzia Searchmetrics

Cena narzędzia Searchmetrics nie jest najniższa. Dla przedsiębiorcy, który nie jest właścicielem np. agencji marketingowej – zakup tego narzędzia może okazać się zbędny. W najtańszej opcji trzeba wyłożyć 69 dolarów na miesiąc. Przy założeniu, że korzystamy przez cały rok, robi się z tego pokaźna sumka. Dla małych firm – lepszym rozwiązaniem będzie znalezienie specjalisty/agencji, która ma dostęp do takiego narzędzia i za drobną opłatą wygeneruje nam raport z kluczowymi parametrami naszej witryny.

searchmetrics-ceny

Podsumowanie

Searchmetrics nie jest z pewnością narzędziem tanim. Korzystają z niego głównie większe agencje SEO/SEM. Searchmetrics pozwala szybko sprawdzić stan witryny w Google, wyszukać najlepsze frazy kluczowe, sprawdzić konkurencję oraz pozyskać inne, cenne informacje – przydatne przy wykonywaniu audytu SEO. Alternatywą dla tego narzędzia jest chociażby polski SemStorm, który wkrótce również zostanie przetestowany na tym blogu pod kątem funkcjonalności i porównany do Searchmetrics. A z jakich narzędzi do optymalizacji strony Ty korzystasz?

Test Searchmetrics (recenzja, opinie):

Arkadiusz Podlaski

Ekspert marketingu internetowego, właściciel firmy szkoleniowej Yedu. Trener, certyfikowany specjalista Google. Pomaga przedsiębiorcom oraz firmom zwiększać zyski, wykorzystując skuteczny marketing internetowy.

Zobacz wszystkie artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Arkadiusz Podlaski

Ekspert marketingu internetowego, właściciel firmy szkoleniowej Yedu. Trener, certyfikowany specjalista Google. Pomaga przedsiębiorcom oraz firmom zwiększać zyski, wykorzystując skuteczny marketing internetowy.