Kolejna recenzja narzędzia do marketingu internetowego. Tym razem zajmiemy się AUTOMATYZACJĄ – zapraszam do obejrzenia mojego testu narzędzia GetAll, które służy do automatyzacji marketingu.

Z całą pewnością GetAll to system godny zainteresowania – może się okazać szczególnie przydatny specjalistom od marketingu, którzy sprzedają produkty niematerialne (ebooki, szkolenia itp.). System posiada następujące funkcjonalności:

  • Autoresponder – do działań email marketingowych;
  • Kreator Stron – wbudowany hosting z możliwością podpięcia własnej domeny i wybrania gotowego szablonu dla strony;
  • PopUp i Widget – świetne narzędzie do zwiększania swojej bazy sybskrybentów / klientów;
  • Feedback – możliwość zbierania odpowiedzi swoich klientów lub np. czytelników bloga;
  • Remarketing – narzędzie, dzięki któremu możemy trafiać z reklamą do osób, które już były na naszej stronie lub wykonały określoną akcję;
  • Ankiety – do przeprowadzania ankiet / badania rynku;
  • Manager sprzedaży – umożliwia sprzedaż swoich produktów i usług (w tym zintegrowana platforma Akademy.pl do sprzedaży kursów internetowych).

Cennik systemu GetAll

Cena systemu GetAll wygląda całkiem przyzwoicie. Aby otrzymać wszystkie te narzędzia, trzeba się liczyć z kosztem 168,51 zł brutto miesięcznie (największy pakiet). Jeśli nie potrzebujesz wszystkich narzędzi, możesz skorzystać z tańszych pakietów. Poniżej przykładowy cennik (dla maksymalnie 5.000 kontaktów zebranych w bazie – cena zależy od wielkości bazy mailingowej):

getall-cennik

Podsumowanie narzędzia GetAll

System GetAll w trakcie testów niestety pokazał swoje niedoskonałości. Strona główna nie jest idealnie dostosowana pod urządzenia mobilne (szczegóły omawiam w filmiku). Niezbyt przyjemne było również przeskakiwanie z jednej wersji systemu na drugą (część funkcjonalności jest przepisana na nowy panel, a część widnieje w starszej wersji). Niektóre dodatkowe funkcje, takie jak: symulator kampanii, generator nagłówków – w ogóle nie działały.

Testując system trafiłem na sporo niedoróbek, dlatego nie mogę z czystym sumieniem polecić tego narzędzia. Mam jednak świadomość, że w niektórych biznesach może się świetnie sprawdzić – dlatego najlepiej będzie, jeśli sam przetestujesz możliwości systemu GetAll. Czekam również na kolejne usprawnienia, ponieważ GetAll jest na dobrej drodze, aby stać się świetnym, kompleksowym narzędziem do automatyzacji marketingu internetowego.


Arkadiusz Podlaski
Arkadiusz Podlaski

Ekspert marketingu internetowego. Właściciel agencji interaktywnej Webito. Twórca platformy szkoleniowej KursyInternetowe.pl. Trener, certyfikowany specjalista Google. Pomaga przedsiębiorcom oraz firmom zwiększać zyski, wykorzystując marketing internetowy.