Reklama agencji reklamowej Koledzy.com

Jakiś czas temu natrafiłem na bardzo interesującą reklamę. Świetnie wykorzystuje ona technikę lingwistyczną, która często przekazywana jest na szkoleniach NLP. Konkretnie chodzi o strukturę lingwistyczną z wykorzystaniem słowa „NIE”. O NLP, a także o umiejętnym stosowaniu słowa „NIE” przeczytasz w kolejnych artykułach serwisu ArkadiuszPodlaski.pl. Teraz natomiast zapraszam Cię do obejrzenia tego krótkiego spotu reklamowego:

I jak się podobało? Spot ten promuje agencję Koledzy.com. Reklama zrobiona jest w świetnym, humorystycznym stylu. Krążą plotki, że nie chcieli jej puścić w radiu TOK FM. I to kolejny plus tej reklamy. Wykorzystuje ona marketing wirusowy. Ludzie wysyłają sobie do niej linka i plotkują o niej. A to już połowa sukcesu…

Chciałbym zaprzeczyć jakobym znał braci Kaczyńskich. To nie prawda, że z jednym z nich jarałem jointy, a z drugim byliśmy pod namiotem.

Pomimo tego, że reklama jest zabawna, to wykorzystuje temat na czasie – braci Kaczyńskich. Słuchając tej reklamy wyobraziłem sobie autora jarającego jointy z jednym Kaczyńskim i śpiącego pod namiotem z drugim… mimo, iż autor to wyraźnie wykluczył…

I na tym polega cała magia słowa “NIE”. Po prostu nasz umysł nieświadomy nie rozumie zaprzeczeń. Żeby zanegować dane stwierdzenie, musi najpierw wyobrazić sobie całą tę sytuację, aby dopiero potem jej zaprzeczyć.

P.S. Nie myśl, że znam właścicieli tej agencji. To nie prawda, że miałem jakikolwiek wpływ na rozwój tej firmy…

Arkadiusz Podlaski

Ekspert marketingu internetowego, właściciel firmy szkoleniowej Yedu. Trener, certyfikowany specjalista Google. Pomaga przedsiębiorcom oraz firmom zwiększać zyski, wykorzystując skuteczny marketing internetowy.

Zobacz wszystkie artykuły

2 komentarze

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

  • znakomita reklamowka, dzieki, wykorzystam to jako przyklad w swojej pracy lic na temat reklamy, czekam na wiecej przykladow 😉

  • Niezła zajawka reklamowa, ale trochę dziwnwna ta agencja, może ktoś nierozgarnięty się może nabrać… Ale idąc za ciosem ciekawe i dające do myślenia było by stwierdzenie wypowiedziane wprost: znam braci kaczynskich z okresu przed jarania blantów w młodości! brak słowa „ich jarania” nie wskazuje o czyje jaranie chodzi.

Arkadiusz Podlaski

Ekspert marketingu internetowego, właściciel firmy szkoleniowej Yedu. Trener, certyfikowany specjalista Google. Pomaga przedsiębiorcom oraz firmom zwiększać zyski, wykorzystując skuteczny marketing internetowy.