Platynowy Program Partnerski wydawnictwa Złote Myśli

Od niespełna dwóch tygodni możemy korzystać z odświeżonego panelu programu partnerskiego Złotych Myśli. O samym programie możnaby pisać bardzo długo. Dotychczas funkcjonował pod nazwą Złotego Programu Partnerskiego. Przez ostatnie lata pojawiło się sporo niekorzystnych zmian dla partnerów, przez co mocno nadwyrężył ich zaufanie. Obniżone prowizje, kłopoty z wypłatami i szereg innych problemów złożył się na stopniowe odwracanie się partnerów od złotego programu partnerskiego i szukanie alternatyw.

Niedawno miałem okazję odsłuchać nagranie z webinaru, w którym zapowiadane były wszystkie zmiany. Przede wszystkim zmieniła się nazwa na Platynowy Program Partnerski. Zmiana w zasadzie kosmetyczna – może bardziej po to, żeby odciąć się od tego co było… Do tego doszły kosmetyczne zmiany w panelu oraz nowe prowizje partnerskie.

Platynowy Program Partnerski

Jakie nowości w Platynowym Programie Partnerskim?

Dobrą informacją, a zarazem bardzo zaskakującą – jest powrócenie do wcześniejszych prowizji. Gdy opisywałem ponad rok temu problemy Złotych Myśli w artykule (Złote Myśli w jeszcze większych kłopotach) – dostałem taką oto odpowiedź:

@Arek: odnośnie sprzedaży naszych publikacji przez Nextranet – nie sądzę, żeby przy obecnej sytuacji na rynku Nexto było w stanie utrzymać takie prowizje w programie partnerskim. Jednak póki jeszcze dają 30%, to radzę korzystać.

Sytuacja na rynku jakoś szczególnie się nie zmieniła, a mimo to Złote Myśli postanowiły powrócić z 20% do 40% prowizji. Ilość zmian w ostatnim czasie każe się poważnie zastanowić nad uczestnictwem w tym programie partnerskim. Miejmy jednak nadzieję, że to ostatnie zmiany – całe szczęście, tym razem korzystne dla partnerów. Wierzę, że nie zaszkodzą też wydawnictwu.

Jak wyglądają obecnie prowizje dla partnerów?

Prowizje obecnie przedstawiają się następująco:

  • 40% prowizji za ebooka i audiobooka,
  • 40% prowizji za książkę i CD (po odjęciu kosztów wytworzenia),
  • 10% prowizji za inne produkty fizyczne (szkolenia, dvd itp.),
  • 20% za inne produkty elektroniczne (kursy internetowe itp.),
  • prowizje również za sprzedaż na webinarze (w zaproszeniach na webinar link partnerski).

Podsumowanie

Po przejrzeniu nowego panelu stwierdzam, że niewiele w zasadzie się zmieniło. Szata graficzna ta sama. Jest odświeżona strona główna, kilka rzeczy usuniętych i kilka nowych zakładek. Zniknął też AKTYWNY PARTNER (to kolejny plus dla partnerów) – prowizja jest stała i zawsze taka sama. No i na koniec warto powiedzieć, że trzeba koniecznie podmienić linki partnerskie, bo inaczej będziesz miał naliczane prowizje wg starych zasad (czyli 20%). Jeśli chcesz mieć 40%, zgodnie z zasadami nowego Platynowego Programu Partnerskiego – musisz do linku partnerskiego dodać przed swoim ID „new,”.

Arkadiusz Podlaski

Certyfikowany specjalista Google. Pomaga przedsiębiorcom oraz firmom rozwijać biznes w internecie. Swoje doświadczenia zdobywał między innymi w firmach takich jak LPP, Polska Press czy Gratka Technologie.

Zobacz wszystkie posty

4 komentarze

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

  • Dzięki za cynk w sprawie zmiany linku, przypomniałem sobie, że kiedyś tam byłem aktywny w ZM ale tak obcinali prowizje, że dałem sobie z tym spokój. I tu niespodzianka, zaglądam do panelu (dobrze, że hasło zapamiętane) a tam 170pln do wypłaty hohoho

    • Gratulacje 🙂 Ja ostatnio też rzadko logowałem się do panelu. Obniżenie prowizji do 20% było bardzo demotywujące. Teraz z pewnością częściej będę tam zaglądał i promował dobre pozycje.

  • To ja też muszę zaglądnąć na konto w ZM.Nie logowałem się chyba z półtora roku,może będzie jakaś prowizja-:)

  • Zdziwiłem się jak dziś przyszedł mail że dostałem 20 złotych prowizji Nie logowałem się tam chyba z półtorej roku bo odkąd obcięli prowizje zupełnie sobie ich odpuściłem. Jak ktoś ładnie powiedział nie zabija się kury znoszącej złote jaja.

Arkadiusz Podlaski

Certyfikowany specjalista Google. Pomaga przedsiębiorcom oraz firmom rozwijać biznes w internecie. Swoje doświadczenia zdobywał między innymi w firmach takich jak LPP, Polska Press czy Gratka Technologie.