Marketing polityczny w Social Media – premiera i interesująca propozycja

Właśnie do sprzedaży trafił dodatek do książki Marketing społecznościowy. Miałem go udostępniać dopiero po zakupie książki i rzeczywiście tak będzie. Jednak specjalnie dla czytelników mojego bloga i newslettera udostępniam go przez kilka dni za darmo. Do końca tygodnia (13 marca 2011) masz okazję zdobyć ebooka, kosztującego 14,70 zł zupełnie za free. Żadnych ukrytych kruczków. Chcę docenić w ten sposób osoby, które regularnie czytają i zaglądają na mojego bloga. Dodatek nazywa się Marketing polityczny w Social Media – na przykładzie polskiej kampanii prezydenckiej w 2010 roku” i jest to ebook, który ma 45 stron.

Co powinieneś zrobić, aby otrzymać ebooka za darmo? Wejdź na ofertę ebooka, kliknij KUP TERAZ i w polu rabatowym wpisz rabat100. W ten sposób obniżysz cenę ebooka do 0 zł i będziesz mógł go przeczytać za darmo.

To jeszcze nie wszystko! Każdy kto zakupi moją najnowszą książkę Marketing społecznościowy i wyśle do mnie numer zamówienia lub potwierdzenie zakupu, otrzyma za darmo kurs internetowy Najlepsze wtyczki WordPress, którego cena obecnie wynosi 17 zł oraz „Marketing polityczny w Social Media” (jeśli wcześniej nie załapałeś/-aś się na wersję darmową). Działaj teraz (jeszcze do piątku książka „Marketing społecznościowy” jest w promocji i przedsprzedaży – można zyskać jeszcze kilka złotych).

Ludzie czerpią informacje z wielu różnych źródeł. Szybki rozwój technologii sprawił, że Internet stał się kluczowym źródłem zdobywania informacji. Dostrzegli do specjaliści od marketingu, którzy coraz chętniej wykorzystują Internet, a w szczególności serwisy społecznościowe – do promowania nowych produktów czy też utrwalania marki w umysłach konsumentów.

Serwisy społecznościowe to nie tylko narzędzie dla właścicieli witryn czy wielkich biznesów. Dzięki społecznościom możemy wypromować dowolną rzecz, inicjatywę czy osobę. Wszystko, co jest godne uwagi, znajdzie swoje miejsce w społecznościach.

W tym ebooku przedstawię portale społecznościowe z punktu widzenia polityków oraz wyborców. Portale społecznościowe mają ogromną siłę przekazu i wydaje się, że polityk który nie jest obecny w internetowych społecznościach, nie ma szans zostać prezydentem czy pełnić inne ważne funkcje państwowe. Dziś prawie każdy ważny polityk ma swoje konto w popularnych społecznościówkach.

Przyjrzymy się temu nieco bliżej w kontekście polskich wyborów prezydenckich, które przedwcześnie odbyły się 20 czerwca 2010 roku. Zanim jednak podejrzymy kulisy wyborów prezydenckich w Polsce, zobaczmy jak wykorzystał społeczności jeden z najpopularniejszych prezydentów na świecie – Barack Obama.

SPIS TREŚCI

Ebook został podzielony na sześć rozdziałów (razem 45 stron):

Wstęp 4
1. Za przykładem Baracka Obamy 5
1.2. Innowacyjne zbieranie środków na kampanię 5
1.3. YouTube w służbie kampanii prezydenckiej 6
1.4. Twittujący Obama, a nawet Hugo Chavez 7
1.5. Podsumowanie 9
2. Polskie wybory prezydenckie w 2010 roku 11
2.1. Czekamy na polskiego Obamę 11
2.2. Polska tragedia i NIE dla pochowania Kaczyńskich na Wawelu 13
2.3. Wyniki wyborów zgodnie z przewidywaniami 14
2.4. Strony internetowe kandydujących 16
2.5. Kto śledzikował i kogo śledzili użytkownicy NK? 17
3. Dlaczego prezydentem został Bronisław Komorowski? 18
3.1. Odświeżony wizerunek i nowa witryna internetowa 18
3.2. Wyjście do ludzi i próba skopiowania Obamy 22
3.3. Debata Bronisława Komorowskiego z blogerami 24
3.4. Gdzie można było spotkać Bronisława Komorowskiego? 25
4. Dlaczego prezydentem nie został Jarosław Kaczyński? 28
4.1. Nowy Jarosław Kaczyński 29
4.2. Kaczyński zlekceważył internet? 29
4.3. Gdzie można było spotkać Jarosława Kaczyńskiego? 33
5. Jak wypadli pozostali kandydaci na prezydenta? 37
6. Krzysztof Kononowicz – żeby nie było niczego! 41
Zakończenie 43
Bibliografia 45