Kogo mój temat zainteresuje?
Być może wydaje Ci się, że temat o którym chcesz napisać jest mało popularny i nikt się tym nie interesuje.
Chcę Ci powiedzieć, że jest wiele osób które interesują się dokładnie tym samym co Ty i szukają na ten temat wiedzy.
Wędkarstwo, jazda na rowerze, komputery – te wszystkie dziedziny mają swoich pasjonatów. Każda dziedzina potrzebuje rozwoju, oczywiście jedne bardziej, inne mniej.
Nawet uprawa pomidorów znajdzie swoich pasjonatów.
Poza tym są sposoby, żeby sprawdzić czego ludzie szukają.
Mogą Ci w tym pomóc takie narzędzia jak statystyki wyszukiwarki Google, Google Trends, Google Keyword Tools, a także wiele innych.
To prawda, mówi się, że każdy temat znajdzie swojego wyznawcę. Dzięki internetowi nawet książka o technice plucia przez ramię znajdzie nabywców. Co nie znaczy, że dotarcie do nich jest bardzo łatwe.
Racja Przemku. Dotarcie do klienta często jest bardzo trudne. Szczególnie gdy jest to jakaś specyficzna grupa. Można jednak wykorzystywać nowoczesne kanały do promocji, takie jak Facebook, Adwords itp. Odpowiednio targetując reklamę, można uzyskując naprawdę wysoki zwrot z inwestycji 🙂