Dziś chcę Ci przedstawić sposób na skuteczniejsze pozyskiwanie kolejnych internautów na Twoją listę mailingową. Wszystko opiera się o darmowy, wielokrotny autoresponder Freebot, o którym pisałem całkiem niedawno. Jeżeli nie wiesz do czego on służy, to polecam przeczytać najpierw artykuł: Freebot – najlepszy darmowy autoresponder. Dziś chciałbym krótko omówić system korejestracji (system CO-REG), który jest dostępny za darmo właśnie we Freebocie, a także w płatnej wersji – Implebocie.

System CO-REG jest to systemem wymiany subskrybentów, który zupełnie za darmo i w pełni automatycznie wygeneruje Ci nowych czytelników. Testowałem już to rozwiązanie i muszę przyznać, że wyniki są rewelacyjne. Na jednej z list zapisało się (przez kilkanaście godzin) 20 nowych czytelników, z czego 16 zostało wygenerowanych przez system CO-REG. Aż 80% czytelników z tego dnia zawdzięczam tylko temu, że uruchomiłem ten system na swojej liście.

Jak aktywować narzędzie CO-REG we Freebocie?

Aktywacja tego narzędzia jest bardzo prosta. Wystarczy wejść w ustawienia Freebota, kliknąć na zakładkę „co-reg”, a następnie zaznaczyć opcję „włącz udział w systemie”. Trzeba jeszcze wybrać kategorię kursu i sporządzić krótki opis. Potem zostało już tylko „aktualizauj dane” i Twoja lista mailingowa będzie się zapełniać o wiele szybciej niż dotychczas.

Jak skutecznie wykorzystać system korejestracji?

Zauważyłem, że niektórzy nie wykorzystują potencjału, jaki drzemie w tym narzędziu. Na przykład, gdy zapisałem się na pewien autoresponder, po potwierdzeniu wyskoczyły mi trzy nowe propozycje. Dwie z nich były zatytułowane w ten sposób:
» SG
» Złota lista Rebeki

Dodatkowo nie posiadały żadnego opisu… Po co ludzie przystępują do co-reg, skoro nie mają czasu nawet zrobić opisu swojej listy? Pewnie usłyszeli, że to jest skuteczne, więc się zapisali… Ale który internauta zapisze się na listę SG? Skąd mam wiedzieć co to jest za lista i na jaki temat? Skoro nie wiem na jaki temat jest, to rzecz jasna się nie zapiszę. SG? Straż Graniczna 🙂 ?

Drugi tytuł “Złota lista Rebeki” brzmi bardziej tajemniczo. Może kilka osób zapisze się z ciekawości. Nie będzie ich jednak zbyt wielu. Ludzie szanują swój czas i nie będą zapisywać się na listy, które nie wiadomo o czym są.

Jeśli Ty też nie zrobiłeś opisu swojej listy, to zrób to natychmiast. Jeżeli dobrze ją opiszesz to liczba zapisów zdecydowanie wzrośnie. Jeśli Twoja lista nie jest gotowa, to po prostu zaznacz “wyłącz udział w systemie”.

Punkty w co-reg odejmowane są za wyświetlanie się list, a nie wtedy, gdy ktoś się na nie zapisze. Nie marnuj ich! Twój opis musi być naprawdę dobry… dopiero wtedy gdy uznasz, że taki jest i Twoja lista jest gotowa – zaznacz opcję “włącz udział w systemie”.

Dla przykładu podam Ci jedną z moich list:

Biuletyn BiznesMarketing.pl
Stworzyłem ten biuletyn, aby pomóc Ci osiągnąć sukces w e-biznesie. Wiedza, którą otrzymasz ułatwi Ci zarabianie pieniędzy przez internet. Zapisz się!

Krótko i na temat. Oczywiście można by było ułożyć bardziej perswazyjny nagłówek, pokombinować z tekstem, ale obserwuję wyniki i jestem naprawdę zadowolony. Codziennie przybywają kolejne osoby, właśnie dzięki narzędziu korejestracji.

Wykorzystaj zatem odpowiednio to narzędzie. Ułożenie opisu to zaledwie minuta, może dwie. Korzyści są naprawdę duże, a udział w systemie co-reg zupełnie darmowy. Grzechem byłoby nie skorzystać!


Arkadiusz Podlaski
Arkadiusz Podlaski

Ekspert marketingu internetowego, właściciel firmy szkoleniowej Yedu. Trener, certyfikowany specjalista Google. Pomaga przedsiębiorcom oraz firmom zwiększać zyski, wykorzystując skuteczny marketing internetowy.

    5 replies to "Jak wykorzystać system CO-REG do zwiększenia Twojej listy mailingowej?"

    • Elżbieta Kalinowska

      Potwierdzam, co-reg bardzo skutecznie powiększa listę mailingową. U mnie na początku działania kursu mailowego „Jak zamieniać problemy na cele” – 90% zapisanych było z systemu co-reg, a tylko 10% zapisało się z formularza na stronie.
      Oczywiście w opisie listy, znalazły się informacje jakie korzyści może mieć dana osoba ze skorzystania z tego kursu.
      Ważne też jest, że lista mieści się w dość popularnej kategorii – im popularniejsza kategoria, tym więcej można zyskać na programie co-reg.

    • Kamil

      http://ebiznes.wp.pl/ kolejna ciekawa inicjatywa, oby nie z korzyścią tylko dla WP, a także pomysłodawców nadsyłanych projektów 😉

    • Arkadiusz Podlaski

      http://ebiznes.wp.pl/ kolejna ciekawa inicjatywa, oby nie z korzyścią tylko dla WP, a także pomysłodawców nadsyłanych projektów 😉

      Inicjatywą raczej tego nie można nazwać. Zwykła oferta biznesowa Wirtualnej Polski. Z pewnością chętnie przejęli by dobrze rokujące serwisy 😉 Oczywiście korzyści mogą być jak najbardziej obustronne.

      PS „Laborka” była ciekawsza 😉

    • Robert Wiliński

      Co-reg nie zawsze jest genialnym i skutecznym narzędziem promocji swojej strony internetowej. Po moim ostatnim artykule na blogu wywiązała się ‚tyci’ walka przeciwników korejestracji z osobami ją popierającymi.

      Zapraszam do dyskusji. http://emailbiznes.pl/funkcja-co-reg-warto/ Chętnie poznam Twoje zdanie na ten temat Arkariuszu.Czy uważasz co-rega za solidne narzędzie e-biznesowe, czy zwykły gadżet?

    • Arkadiusz Podlaski

      Nawiązując Robert do dyskusji na Twoim blogu…

      Jeśli nie płacisz za liczbę wysyłanych maili, to równie dobrze możesz iść na ilość. Zresztą nawet jak płacisz to też możesz iść na ilość 😉 przy czym warto kasować tych nieaktywnych… Im więcej masz osób na liście, tym więcej możesz przekonać do siebie i swoich produktów. Bo nawet z hodowcy rybek można zrobić zadowolonego klienta… Poza tym, tak jak wspomniał Paweł, ideą co-rega jest to, że zapisują się tam osoby z tematycznie powiązanych list. Więc problem łapanki w stylu „niech zapisze się byle kto” odpada.

      Obecnie nie korzystam z co-rega bo przerzuciłem się na Fumpa, a ten takiej opcji nie posiada. Gdyby jednak miał, to prawdopodobnie bym ją wykorzystał.

      Trzeba też pamiętać, że po potwierdzeniu rejestracji przez użytkowników normalnie możemy ich kierować na specjalne oferty / unikalne propozycje itp. W przypadku co-rega już tego zrobić nie będzie można, bo odsyłamy użytkownika niejako do konkurencji, aby zapisał się na ich listę.

      Najlepiej gdy każdy sam przetestuje na swoim biznesie czy mu się to opłaca. Z pewnością jest to jeden ze sposobów na szybkie zbudowanie listy i z pewnością dla wielu bardzo opłacalny, więc warto go przynajmniej przetestować – jeśli mamy taką możliwość.

Leave a Reply

Your email address will not be published.